لعــنــت به دنـیـــام







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





متــنــفرم ازت_



نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت2:37---28 آبان 1397
چی شد؟ جوابی برایم ننوشتی. دو نظر زیر پستهای فروردین ماه که گذاشتی ، نوشته ام. اگه حوصله داشتی بخوان. آخرین پست را به سختی بشه پیدا کرد. حتما صفحات جداگانه زدی که اینطور اشتباه شد.
پاسخ:خو یه روز ان شو بحرفیم


اشکان
ساعت0:24---17 آبان 1397
وبلاگ غمناک زیبایی داری ، من همان کرمانشاهی هستم ، قول دادم و آمدم. یک بی تربیت کرد آمد و با منال کورید ؟ شروع کرد تا هر چه که لایق خودش و خانوادش بود را به من گفت. بچه کوردی ضعیفی هم می نوشت. بدبخت فکر می کرد من شاه آبادی هستم ولی نزانست که مه منال کرماشانم. اصلا من ترکی و فارسی و کردی می دانم به او چه که خط و ربط تعیین می کند. مگر چکاره است؟ اتفاقا باید به کسی مثل من به چشم سرمایه نگاه کرد. در آخر آنکه فعلا اصلیت فراموش نکرده ام ولی فعلا انگلیسی می خوانم. دسته های مختلفی ایجاد کرده ام البته فعلا سه تای آن را. دسته زن و زندگی را سعی میکنم پر بار بنویسم.
تو هم مثل من دلت گرفته و غمگینی. روی من کرمانشاهی سیاه که کاری نمی توانم برایت بکنم. فعلا وبم را به موتورها معرفی نکردم تا محتوای زیاد تولید کنم و بعد. در مورد رایانه نوشته ام تا در مورد تاریخ و جغرافیا و ادبیات و هنر بنویسم. بدان زن بودن خیلی ارزشمنده ، بخصوص زنی بزرگ هیبت و با اخلاق. نگفتم چاق..... سوتفاهم نشود. من خرده برده ای ندارم و حرفهایم اغلب از روی سادگی است هر چند با یک کورد نمایی مثل همان که گفتم باید مثل خودش بود. کورد شمایی، نه امثال کف خیابانی مثل او.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط *هــلــیــا* در 21:21 | |